Torsdag 31maj

Sitter i soffan, läser lite tidningar och lyssnar på en 90-tals lista på spotify som jag tog från en kollega. Bra skit man lyssnade på då och det är fortfarande lika bra.

Imorgon är det fredag igen och jag är ledig, underbart! Har en sak inbokad på morgonen som stör min lediga dag då ja egentligen kan sova så länge jag vill. Jag ska och göra ett cellprov. Har bara gjort det en gång innan och det känns ju alltid lite speciellt att gå dit. Men väääldigt skönt när det är över :-) annars har jag inte några stora planer för dagen. Hade hoppats på lite sol och fint väder så man kunde få lite sol på näsan. Får nog vänta med det ser det ut som. Kanske läge att åka och hyra en film istället och krypa upp i soffan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0