Fifty shades of Grey

Jag köpte denna bok för ett tag sedan eftersom alla pratade om hur bra den var. Jag är absolut ingen bokmal och har kanske på sin höjd läst max 20 böcker i mitt liv och då inkluderar jag div barnböcker så som "petter och hans fyra getter", sunes jul mm... jag läste nån ungdomsbok när vi var på cypern när jag var typ 15-16år vill jag minnas.
 
Jag började läsa Femtio nyanser av honom, som den heter på svenska, igårkväll vid 18-tiden. Jag var helt fast från sida 1. Tappade helt tid och rum så kommer helt plötsligt kalle och frågar om jag inte ska komma och lägga mig snart. Vet ni vad klockan var? Halv tolv. Jag hade alltså läst i 5,5timme NONSTOP! Herregud! Hur kunde tiden ha gått så snabbt? Egentligen ville jag inte sluta heller så det tog verkligen emot när jag fick lägga ner boken.
 
Har ni läst boken?? Om inte, perfekt julklapp. Kom ihåg det alla sambos/män där ute :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0