Beställda, check!

Ibland kan jag verkligen fastna inne på olika butiker på nätet. Inte för att jag brukar handla kläder jätteofta där men jag kan tycka ibland att det är roligare än att gå och trängas med massa andra hysteriska brudar i en riktig butik. Går aldrig in i typ Nordstan en helg... H.y.S.t.e.R.i.S.K.t!!
Any how... jag fick hem några rabattkuponger från Ellos för några dagar sedan och för typ 1,5månad sedan så såg jag ett par så snygga stövlar på deras sida som jag har funderat på sedan dess. Idag hade jag bra flow och klickade snabbt och lätt hem bla följande:
 
 
 
 
Levereras om ca 4-5 dagar. Cant wait!! :-)
Shoppar ni ofta kläder på nätet? Om ja, vart då?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0