En borta....

Två borta av fyra märks kan jag säga. Jag är helt slut i huvudet känner jag nu när jag sitter däckad i soffan. Kalle spelar gitarr så det vibrerar i hela huset, katten ligger helt oberörd i soffan och sover. Själv ska jag gå ut och lyfta på locket. 39grader here I come.

Snart är det helg igen och då ska vi ta oss en tur till Bankeryd och hälsa på Ulle, Martin och lilla tuva. Ska bli jättekul å ses eftersom vi inte träffats sedan typ januari eller nått. Efter det så måste vi åka till Mellerud för att sätta på vinterdäcken på min bil. Det ska ju bli kallt snart ser jag på väderprognosen, redan på lördag men jag hoppas det kan vänta till måndag så jag hinner få på däcken.

Imorgon ska vi på mingel på Hotel panorama, förra året missade jag det men imorgon ska det bli kul. Inte så sent denna gång utan som på oktoberfesten förra veckan var perfa.

Nä nu hinner jag inte sitta här å häcka längre. Först bad och sedan Hollywoodfruar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0