Times fly

Har pratat med min gamla kollega Malin på telefon idag. Vi har nog inte pratat live sedan hon slutade för typ 1,5år sedan, jo nån gång kanske men det är alltid kul att prata med henne. Hon har alltid nått nytt på gång, hon reser, fixar och donar... Så kul att höra hur det är med henne och hennes man G. Hon är tillbaka i branchen och det är alltid spännande att höra skvaller eller om hur det fungerar på andra kontor/butiker. Jag MÅSTE verkligen se till att palla mig till Uppsala och hälsa på efter årsskiftet, it´s a promise! Kanske får med mig några töser härifrån så blir själva resan gbg-sto t/r liiite roligare. Här hittar ni hennes blogg by the way: www.volleybollfrun.blogg.se
 
Idag körde jag och Kalle igång med träningen och vi fortsätter imorgon. Jag körde crosstrainern och han cyklade. Crosstrainern gör verkligen att man känner sig helt slut efteråt, nu har ju jag noll kondis att börja med så det kan ju bara bli bättre, men mina ben var verkligen spagettie när jag gick av efter 15min. Kanske inte låter mycket med 15min, men testa själva :-)
 
Nu är det hög tid att sussa kudde för min del, sov så fruktansvärt dåligt inatt så jag hoppas verkligen att jag sover bättre inatt. Nån som vet om det kanske var fullmåne inatt?
 
Natti natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0