Badas!

Ja det är precis vad vi ska göra ikväll. Det var längesedan vi badade ute i spat nu. Idag har jag förberett lite genom att fylla på klor, kolla alla värden och haft i lite klarningsmedel. Har även lagt en flaska rosé på kylning. Är rosé säsongen över nu eller? Jag tycker egentligen att rosé passar bäst på sommaren och dricker det endast då, men just nu känner jag mig sugen på ett glas eller två. Ska åka till affären och handla och hämta ut ett paket först. Kalle kom hem från jobbet för typ 1,5timme sedan, tog en öl och nu ligger han och sussar i soffan. Antingen var han väldigt trött eller så tålde han helt enkelt inte mer än så ;-) hihi!

Att köpa i affären:
*Dryfoder till kissen
* Chooooklad!!!!
* Nötter!!!!
* Frukost till imorgon + mjölk

Vad har ni för fredagsmys planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0