1 februari 2013

Idag är det den 1:e februari och en månad har gått sedan jag började mitt nya liv med LCHF och regelbunden träning. Första gången jag vägde mig var den 11/1 och då hade jag tappat -2,1kg på 10dagar. Jag bestämde då att jag endast ska väga och mäta mig den förste varje månad. Så idag var det äntligen dags att hoppa upp på vågen och plocka fram måttbandet för att se vad som hade hänt den första månaden.
 
Sedan den 11/1 har jag tappat ytterligare -3,1kg!!! Totalt har jag nu tappat -5,2kg i vikt vilket känns UNDERBART!! :-) Jag mäter även mage, byst, hals, överarm, lår och knä. Om magen har jag minskat 4cm, halsen 2cm och bysten 3cm. Resten var oförändrade.
 
Fatta -5,2kg!!!!!! :-) Helt f*cking j*vla skitbra känns det! :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0