-2,1kg

Nytt år nya möjligheter sa jag den 1januari och ställde mig på vågen och tog fram måttbandet för att få reda på resultatet (även om jag inte riktigt ville se hur illa det var). Jag har tänkt att jag ska mäta mig 1gång i månaden, i början av varje månad och så väger jag mig varannan fredag.

Idag är jag ledig och har tagit mig en välförtjänt sovmorgon. Gick upp ur sängen för typ 30min sedan men vaknade tidigare än så. Har legat och läst bok i några timmar :-) Svårt att slita sig men jag fick tillslut gå upp för magen kurrade så mycket att Elvis som låg bredvid mig drog.

Dagens planer ser ut som så att först blir det en tur till simhallen. Efter det till Maxi och till fiskdisken för att köpa lite fredagsmys. Får som vanligt passa på att äta räkor när sambon är borta.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0