Snöiga söndag

Sitter hemma hos päronen i Mellerud och funderar på om jag är i körbart skick efter gårdagens utgång. Det är jag säkert men man känner sig alltid så mycket mer bakis när man bara dricker rödvin en hel kväll. Min första lchf fylla ;-) haha... nötter, mörk choklad och rödvin hemma innan wärs, rödvin på wärs, och nattamat hamburgare på vägen hem UTAN bröd. Jag ger en eloge till mig själv. Idag vet jag inte om jag är hungrig eller ej...blev ägg & bacon till frukost och nu får vi se vad vi ska käka när pappa och Malin kommer hem efter hennes träning med hästen.
 
Kalle åkte tillbaka till gbg på förmiddagen för han skulle köra Andreas till flyget.
 
Det snöar utanför mitt fönster och jag ser lådbil efter lådbil (lådbil=fjällresenärer med takbox) köra söderut på 45:an. Lär ju säkert vara en del trafik på väg mot gbg.
 
Igår tog jag med mig syster yster och åkte ner till simhallen och vi simmade 50min. Det var väldigt mycket folk i simhallen så svallvågorna gick höga i bassängen pga alla barn som hoppade och lekte.
 
En kebabsallad hade suttit fin nu... ska kolla vad familjen tycker.
 
Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0