Börjar ta form

Titta vad fint det börjar bli! Igår kom nämligen dörrarna till boden och de slängde Kalle in så fort han kom från jobbet. Lite grundfärg fick han dit med och jag har precis vart hos Flügger och köpt en liter vit färg så efter middagen blir det målning 1 av dörrar. 
 
 
 
Tror att vi ska till Jula eller nått imorgon och köpa några billiga handtag och lås så kan vi börja röja i tvättstugan sen. Äntligen!
Ikväll har jag målat knutbrädorna i ljus palatsgrönt, samma som huset och Kalle har gjort första strykningen av dörrarna i samma färg som resten av boden. Imorgon skulle eventuellt svärfar komma ner och hjälpa till med att lägga plåten på taket så då kanske kuntbrädorna kommer upp.
 
Gjorde en checklista i min gravid-app förut och vi är klara med alla saker på den. Känns bra. Saknar en febertermometer bara men det kanske inte är nått jag behöver dag 1förhoppningsvis. Vad rekommenderar ni förresten, temp man tar i örat eller i rumpan på små barn?
 
Hit me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0