Inspirerad att skriva av mig lite

Hej på er kära bloggläsare!
 
Jag vet att det är typ 100år sedan jag skrev sist och visst har det hänt en del men inspirationen att blogga och skriva av mig lite har inte infunnit sig så därför har det inte blivit nått med det.
 
Nu idag däremot känner jag att jag vill skriva av mig lite så då passar jag på. Sitter i soffan med katten som sällskap och tittar ut på en av de första höstdagarna för i år. Visst har vi haft en helt fantastisk sommar 2013? Å lång har den vart, känns som sommaren fortfarande håller i sig lite lite till men temperaturen ska tyvärr sjunka något i veckan så detta kanske var det sista av sommaren vi fick denna helgen. Igår kunde man gå ute i kortbyxor hela dagen och det var ca 20-22grader, helt underbart. Syrran passade på att ta årets (kanske) sista dopp i Köpmannebro. 20grader var det och bara det är väl helt sjukt. När var det 20grader i vattnet i Sverige den 14/9 sist? Jag ska ta med mig badkläder när jag åker upp nästa helg. Skäms nästan över att säga hur få gånger jag faktiskt har badat i år när det vart en så fin sommar. Sist var när jag, Sara och Buttan träffades i Vita Sannar och det var väl slutet på juli?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0