Grattis alla Fridor

Idag har alla som heter Frida namnsdag och det inkluderar ju mig :-) Hade inte en tanke på att det var den 18/2 idag för än Sofia och Birgitta grattade mig på Facebook. Man glömmer nästan bort namnsdagar nu förtiden, det var alltid den äldre generationen ( typ min farmor) som hade koll på sånt och skickade kort.
 
Annars har jag och Othilia spenderat dagen hemma hos Maria och hennes lille goe Fabian. Kul att träffas för det har vi inte gjort sedan Fabian kom till världen typ. Othilia har vart lite gnällig idag, tror det har vart lite gaser i magen för det har kurrat en del där inne och så har hon lagt några knallskott ibland ;-) Nu har Kalle lagt henne i alla fall och hon verkar ha somnat rätt så snabbt.
 
Ut till soffan och umgås lite med min älskade sambo.
 
Chipp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0