Nu kör vi!!!!

Imorgon är det fredag igen, tänk vad fort veckorna går. Imorgon är det dagen vi alla på jobbet har längtat efter sedan kick offen :-) det är dax för julfesten! Jag är med i trivselgruppen å jag lovar att det kommer bli en supertrevlig tillställning.

Måste ställa klockan på tidigt imorgon :-( ska hinna locka håret innan jag måste åka till jobbet. Skulle egentligen behöva ligga i säng för länge sen. Sov så fruktansvärt kass inatt. Hoppas ja kan sova ikapp lite nu.

Kalle har åkt till mld så det är ja å Elvis hemma tills på lördag eftermiddag/kväll. Alabamas rövarband spelar på Wärs imorgon kväll så är du i närheten å inte har nått planerat så kika in en sväng.

Nä nu tar jag katten under armen å går å lägger oss. Imorgon DÅ KÖR VI!!!! Eller hur Anna?;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0