Sista klapparna klara

Vad skönt det känns att vara klar med julklappsinköpen. Jag å Kalle var inne i Nordstan å fixade de sista nu efter jobbet. Jag hade nog trott att de skulle vara mer folk där för att handla än vad de var. Bara 3 arbetsdagar kvar sen tar vi å stuvar in klappar å katt i bilen för färd upp till mld. Tråkigt bara att syster yster jobbar hela helgen mellan 7-19 :-(

Ska träffa mina änglar Sara & Buttan på juldagen med. Ska bli skönt att inte gå ut på Wärs, där man ändå kanske inte kommer ha så kul för det är för mycket folk så man bara trängs å får armbåga sig fram till baren. Istället ska vi ses hemma, laga lite gott å äta, ta en öl eller två ( blir inget vin iaf ) å sen ska vi spela julklappsspelet. Har inte träffat dessa godingar sen Halloween tror jag? Så det är på tiden.

Mina två älsklingar har redan gått å lagt sig. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0