Städa städa varje freda! Fast det bara är torsdag...

Kom hem från jobbet för 1,5timme sen och skulle börja med maten. JAG, Inte Kalle :-) Jag hade bestämt igår att jag skulle göra en kyckling i kockosmjölk och jordnötssmör, så när jag åkte förbi coop på vägen hem så glömde jag ju naturligtvis kockosmjölken :-( Fuck! Kalle mumsade i sig en pirog från frysen och jag var inte så jättehungrig så jag satte igång och städa istället. Så nu har jag tagit mig en sväng om i huset med tuss=dammsugaren och städat båda toaletterna. Nöjd!
Gick och ställde mig mitt i huset och kollade på mitt verk, å vem kommer in då i kattluckan i full fart? Jo Elvis naturligtivs. Blöt och full i löv, barr och annat bös från skogen. Tack! *morr* Tradera 1kr :-)

Imorgon är det fredag igen och mina älsklingar Sara & Buttan kommer hit i helgen!!! *jippie* Var ett tag sen vi sågs nu??? Det var väl när ni skulle till Egypten i september tror jag? Ojojoj... för länge sen! Tror tåget skulle komma in vid 22 tiden så då får vi mötas upp på centralen. Imorgon är det dag före röd dag och personalstyrkan på jobbet börjar avta efter lunch. Några lyxlirare får gå hem redan kl 13, nån vid 15 och själv jobbar jag till 18 :-( men men, nån ska ju göra det med. Det är även aw dax med kollegorna på Kristallbaren imorgon. Vi har alltid så himla kul när vi har aw. Det roligaste av allt är att vi nu har blivit ett gäng som inte brukar balla ur och att vi är folk från hela SC, eko,it,support och så vi godingar på min avdelning ni vet vilka ni är! :-)

Nu ska jag gå och göra mig en smoothi med hallon!

Adjöken!



Underbar bild på mig och mina två älsklingar!!! Bilden togs på fyllan sommaren 2008 :-)Vi har inte lyckats få till en bra bild på oss tre sen dess. Alltid är det nån som blundar eller visar hakorna ;-) Löv jo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0