Helgens planer

I´m alive!!! Jag lovar.... det har varit sjukt mycket på både jobbet och massa kul på privatsidan som har hänt. Nya uppdateringar. Ikväll ska vi på aw med jobbet. Först går vi till Kristallbaren på First G och sedan drar vi vidare till Hard Rock och käkar lite sen får vi se hur kvällen avslutas. Det blir ungefär samma gäng som sist, kul när det blandas från olika avdelningar.

Imorgon har jag bokat in en slappardag eftersom det finns risk för baksmälla ;-) Om det inte är så farligt så ska jag nog städa och kratta lite löv om jag hinner. På söndag kommer mamma och syrran tidigt och vi styr kosan mot ULLARED!!! Nästan ett år sedan jag och mamma var där sist. Säkert massa folk men jag hoppas att vi kan göra några fynd iaf.

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0