12,5timmes sömn senare...

Känner mig bättre efter all denna sömn men fortfarande inte helt 100. Febern som jag trodde var på väg igår har försvunnit. Tog tempen vid halv 8 igår och då hade jag 37,5 en timme senare var den uppe på 37,8 så lite varm var jag som normalt brukar ligga på 36. Men nu när jag vaknade så är den borta. Skönt! Tror att vila och sömn är det bästa mot förkylningar. Önskar bara att segheten i skallen (inte den vanliga nu) utan förkylningssegheten kan försvinna tillsammans med den täppta näsan. Hade vart kul å kunna andas normalt igen. Jag kämpar på flitigt med min nässpray.

Jo jag testade ju de där plåsterna som man sätter på näsan och som ska utvidga näsan för att minska täppta näsor vid förkylning och även minska snarkningar. Det funkade bra första halvan av natten men fram åt morgonkvisten kändes bara näsan stor och full med nytt snor. Tror kanske inte den är tänkt att användas precis i början av förkylningen. Annars kändes den bra på näsan, inget obehag att den satt där.

Här får ni en fin bild från imorse. Trött, seg och nyvaken :-) jag bjuder på den

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0