Dagens

Mycket pill ute med altanen. Har hjälp Kalle att mäta och hålla i när han skruvar ramen. Nu är allt klart så imorgon kan han börja skruva trall.

Jag har oljat in utemöblerna så de är klart. Skönt. Hoppas på fint väder hela veckan så de får torka.

Han inte byta däck så det får Kalle göra imorgon förmiddag när jag är på jobbet.

Igår var Kalles pappa och vår snickare som byggde huset här och kikade på tillbygget. Det är han som ska komma hit sedan och hjälpa oss med ute rummet. Så förhoppnings vis när jag är hemma från semestern så är taket uppe. Då får snälla pappa komma hut och hjälpa oss med elen.

Gött med bara 4timmars arbetsdag imorgon. Efter det drar vi upp till mld en sväng. Jag har lovat att skjutsa mamma å pappa eftersom de ska ut och fira sin 28åriga bröllopsdag imorgon. Grattis till er! :-)

Nu är det nana dax. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0