När katten är borta...

Ja då dansar råttorna på osten :-) Kalle är på väg upp till Mellerud nu för att lira med grabbarna i bandet inför deras spelning den 25/5 på Wärs. Tror han skulle försöka ta med ett lass med brädor så vi kan fixa klart hemma.

Mina kollegor är på lunch och det är inte mycket att göra här idag så hungrig som jag är så sitter jag och tänker på mat. Till lunch idag får det bli en sallad eller makrill uppe på kinesen. Till middag ikväll så blir det nog pestolaxen med blomkålsmoset, den är så himla god. Jag har vart sugen på lax några dagar men eftersom Kalle inte äter lax så får man passa på när han inte är hemma :-)

Ska nog ta och käka gravad lax, blomkålsmos och fetaostkrämen imorgon. Eller idag? Tydligen så gillar han gravad lax (?) så det får väl bli imorgon då.

Idag har jag även bokat till en reseförsäkring till vår resa. Bra, slippa tänka på det. Nu tror jag allt är klart inför Usa... kan inte komma på nått mer!? Jaja, det löser sig. Så länge man har giltigt pass, ESTA och ett kort med stålar på så behöver jag inget mer. Köper allt nytt där om väskan kommer bort.

Det jobbiga med att börja kl 9 är att alla parkeringsplatserna är tagna. Just nu står jag på 10min parkeringen nere på gatan och ber till högre makter att jag inte ska få en böter :-) Hoppas att nån kanske har flyttat på sig nu i lunch tider.

*håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0