Sagt det förr och jag säger det igen

Jag har världens absolut bästa sambo!!! Alla kategorier! När jag kom hem från Sälen idag så möts jag av två överraskningar. Den ena är att han har fixat fönsterputsning som vi pratade lite löst om i veckan. Jag sa att jag undrar vad mycket det skulle kosta eftersom vi har en del konstiga vinklar och vrår samt att fönstren sitter så högt upp på vissa ställen. Så då hade han fixat och beställt det i fredags. Det är sååå fina fönster här hemma nu. Syns knappt att det är en ruta emellan :-)

Överraskning nr 2 var att han har inte bara fått nya spat hitkört och installerat. Det är även fyllt och uppvärmt redo att börja användas !!!! :-)
Så det har vi gjort nu. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0