Sköna lördag

Idag sov vi ut eftersom vi båda kände att vi behövde göra det. Tror vi gick upp vid strax efter 10 och fixade frulle. Efter det så åkte vi in till stan en sväng. Jag kände att den fina väskan jag fick av Kalle igår, som verkligen var jättefin, men den var lite mörk. Svart passar ju till allt men jag kände att jag ville nog ha en ljusare modell så vi åkte in och bytte. Nedan kan ni se bilden på den nya, inget bra ljus men ändå.

Efter det var vi en sväng på Bauhaus och köpte en sekatör och ett par trädgårdshandskar till mig och sedan en snabb sväng in på Coop för att komplettera lite.

Väl hemma så fixade vi lite ute innan vi båda kände att det var nog dax å bada lite på dagen. Det har vi ju inte gjort innan så vi hoppade i. Nu 4,5 timme senare och 5öl var senare så kände vi att vi började bli lite hungriga. Kalle står as we speak i köket och försöker sig på egen gjord bea medans jag sitter i soffan och försöker hitta på en bra film som vi ska se sedan.

Ikväll ska kök Kalle bjuda på helstekt oxfilé med hemmagjord bea, grillade grönsaker och självklart de baconlindade fetaostarna. Det vattnas redan i munnen.

Här kommer lite bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0