überraskningarnas kväll

Ja igår hade vi en riktig myskväll. Först grillade vi lite god fisk sen väntade vi in att mörkret skulle falla så vi kunde krypa ner i uteSPAt. Kalle fixade mina två favoritdrinkar som vi testade, mojito och en strawberrydaquiri. Bästa drinkarna jag smakat, bättre än ute på krogen. Ikväll kanske jag får en passiondaquiri om jag har tur :-)
Innan det var dax att gå ut så fick jag en liten present av min älskling. En superfin väska från Guess.

När vi sedan hade hoppat ner i poolen så kom överraskning nr2, lite bubbel på flaska! Mums!

Nu på morgonen har vi käkat frulle i lugn och ro. Kalle smyger omkring och spelar gitarr, jag ligger i soffan och slösurfar lite. Vi ska strax åka till Bauhaus och köpa lite trallskruv, en sekatör till mig och ett par trädgårdshandskar. Hoppas att regnet har dragit bort tills kl 16 som det står på SMHI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0