Godmorgon världen!

Idag är det fredag på riktigt å jag har precis vaknat, underbart! Härligt med en förlängd helg så ibland och en ledig dag. Inatt vid halv 3 vaknade vi av ett sånt oväsen och brötande inne i tvättstugan. Vi tänkte nog båda två " vad håller Elvis på med?" han fick en ny större bajlåda igår å min första tanke var att han gick bananas på den. Men icke. Det visade sig vara en katt till i tvättstugan. Den tyckte väl antagligen att det var kallt ute å skulle väl smyga in och kolla läget. Sen hittade den inte ut och då kom väl paniken krypandes. När vi öppnade dörren in så blev han så rädd att han satte av i full sula mot dörren och eftersom kattluckan var stängd så drog han ju med sig hela luckan genom dörren :-)

Om man skulle ta å göra i ordning lite lyx-frietags mus- frukost? Ägg&bacon och en smoothie? Det låter bra.
Vad gör ni då? Sitter på jobbet å segar? Väntar på att klockan ska slå 12 så ni kan gå på lunch å värma lilla matlådan som ni skjutit på heeela veckan eftersom det egentligen inte är gott men ni tänker att det får väl gå nu då eftersom det är sista arbetsdagen på veckan å ikväll ska ni kanske ut på nån aw? :-)
Jag gör som jag vill.

Har by the way bestämt mig för att fredagar kommer bli nya väga & mäta dagen. Så här publicerar jag för första gången mina mått officiellt *hua mig* :
• Vikt 88,1kg
• Midja 94cm
• Överarmen 36cm
• Lår 70cm
• Hals 37cm

Nu får vi se vad som har hänt nästa vecka. To be continued :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0