Vinst igen

Jippie!! :-)) Vinden har vänt! Jag som ALDRIG vinner i spel vann idag 2st flaskor på vinlotteriet. Nu du Sara, behöver jag inte åka till bolaget heller :-) hehe!

Imorgon är det dax att hoppa upp på vågen igen. Känner inte för det för jag tror att det kommer visa ett negativt resultat denna veckan. Ni vet en vecka i månaden är man ju lite extra svag för sötsaker och denna veckan har det slinkit ner både glass,  chokladbit (70% så den är OK ändå) semlor 2st samt lite chips. Jag blir alltid så jäkla törstig den tiden i månaden med... Har säkert hällt i mig 2liter om dagen sedan i lördags, minst! Är bra att dricka mycket vatten och jag vet att man ska dricka så mycket egentligen men annars är jag jättedålig på att dricka vatten.

Så jag förväntar mig inget toppresultat imorgon. Hoppas istället att skiten är över snart.

Denna flaskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0