Nu är vi igång

Nytt år nya möjligheter!! Från och med idag så har jag kört igång med LCHF på riktigt igen. Visar sig att många kollegor gör samma sak :-) kul.
Laddade ner en app i slutet på december som jag har kikat lite på. ShapeUp heter den och där kan man lägga in allt man äter, hur mycket man tränar för att se hur många kalorier det är. Man kan även fylla i hur mycket man väger å hur mycket man vill väga så räknar den ut hur många kalorier å ca hur lång tid det tar att bli av med. Jag har som mål att jag får äta ca 1400 kalorier/dag.

Idag är jag gräsänka för Kalle är i Sthlm över dagen, vet inte vilken tid han kommer hem. Men jag har iaf bestämt att idag ska jag äta lax :-) får passa på när katten är borta hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0