Sköna söndag

Här sitter jag i soffan å bara myser för mig själv. Det är så rofyllt att bara sitta i soffan å titta ut på den vita trädgården och alla vita träd på baksidan huset. Jag hör tvättmaskinen surra lite i bakgrunden. Kalle har precis satt sig i bilen på väg upp till mld för att repa med bandet. Själv ska jag jobba om ca en timme.

Idag efter jobbet ska jag passa på att ta mig en långpromenad. Känner att det verkligen behövs, dels för att det är skönt att komma ut å få frisk luft när man som jag har vart inne typ hela helgen, men även för att igår gjorde jag nog inget annat än åt känns det som. Jo vi var iof på maxi å pantade burkar och källsorterade. Men thats it. Tragiskt men rätt skönt med en slappar dag i veckan.

Idag varvar jag tvätt och torktumlare med diskmaskin och lite jobb.
Måste iväg i veckan å köpa mig en ny våg :-( våran är kass, köpte den iof för några år sedan på biltema så ja är faktiskt förvånad att den har hållit så här länge. Dax för en ny.

Imorgon är det måndag igen. Ny vecka nya möjligheter som jag brukar säga. Tänk vad veckorna går fort? Tycker ni inte det? Jisses, det är ju snart februari.

Jaja, får se om det blir fler tankar under dagen så kanske ja hör av mig igen.

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0