Regnar utanför mitt fönster

Jag kan faktiskt tycka att det är rätt mysigt att sitta inne och kura ihop sig i soffan när regnet öser ner utanför fönstret en sommardag. En dag räcker! Vill absolut inte ha mer regn än så på min semester. Å på tal om semester så har jag börjat längta lite efter min semester nu faktiskt. Bara denna och nästa vecka kvar sen 3 veckor semester.
 
Längtar bort till vår vecka i Grekland i september med. Det är så himla trevligt att ha en resa att se fram emot. Håller ni inte med?:-)
 
 
 
Mmm....Njutomlands! I love!

Kommentarer
Postat av: therese

vart bär det av?

Svar: Vi åker till Zakynthos i mitten på september. Hitade en skitbillig resa med Apollo så vi slog till :-)
Frida Svensson

2012-07-11 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0