Tillbaka i Götet

Nu är vi tillbaka hemma i götet efter en långweekend i Mellerud. Det är skönt att komma hemifrån lite även om man har semester. Igår var Kalle ute med grabbarna grus på sjön hela dagen. Hämtade honom vid Slussen i snäcke kl 3 inatt :-) jag var hemma hos mamma och Malin en sväng igår kväll och spelade lite spel och hade trevligt. Det blev bl.a. Kasta gris och monopol som vi inte han spela klart. Kanske kan spela vidare till helgen? :-) I förra veckan skickade jag iväg en beställning av framkallning av massa kort, 368st för att vara exakt. Nu har korten kommit så jag ska sätta mig och kolla igenom dem nu. Kul!

Dagens fråga: Framkallar ni era kort från tex resor eller annat? Eller har ni dem bara på datorn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0