Home sweet home

Nyss hemkommen, sitter i mina myskläder i soffan och bara tar det lugnt. Kalle är inne på sitt rum och spelar gitarr.

Tack Sara och Buttan för en himla trevlig kryssning!!kul å ses synd att det går lång tid mellan gångerna.

Ett speciellt extra stort tack till min älskade sambo som ställde upp och åkte med mig på kryssen även fast du hellre hade åkt med grabbarna till Åre och kollat på skoterutställning. Det betyder mycket för mig att du var med.
Sen lovar jag dig att jag aldrig ska ta med dig på en tjej-kryssning igen. Det var ju inte tänkt så men när Mickes morfar hastigt gick bort i veckan så ville inte Micke åka med av förståeliga skäl.

Borta bra men hemma bäst. Nu återstår bara att se när Elvis har tänkt komma hem. Vi saknar ju den lille hårbollen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0