1:a arbetsdagen avklarad

Jaha då var man hemma från jobbet och första dagen efter semestern avklarad. Känns bra och rätt skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Var först på plats på jobbet imorse och upptäckte till min stora förvåning att min arbetsplats var borta. Tydligen hade vi flyttat om lite så att vi sitter mer ihop som en grupp, vilket är bättre, har känt mig lite "utanför" i det dagliga arbetssnacket som blir eftersom jag har suttit lite längre bort. Känns dock lite konstigt att sitta i mitten av rummet och ha folk tjötandes runt omkring sig hela tiden. Men man vänjer sig säkert.

Nu vankas lite middag, grillen är tänd, maten på G och jag ska börja duka upp så vi kan sitta UTE och äta :-)) underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0