Gött, gött GÖTT!!

Har precis kommit hem efter kvällens match i Scandinavium, Färjestad -Frölunda. Är såååå glad att återse min telefon igen då jag glömde den hemma imorse. Tänk vad handikappad man blir utan telefon. Efter matchen så skingrades alla och den sista som jag såg var på mycket långt håll å bland massa annat folk. Stod och väntade ute vid skylten i hopp om att se någon bekant som man kunde låna telefon och ringa hem och be om skjuts från bussen eftersom det regnade lite granna. Då jag inte såg någon kändis så travade jag bort till korsvägen och precis då kom min buss. Väl vid Eriksdal väntade en 25min promenix i det underbara vädret innan jag till slut klev innanför dörren hemma, pisseblöt precis som om jag hade simmat längs med Göta älv från lilla bommen och hem.

Men vad gör det eftersom kära Färjestad vann över Frölunda med 2-1 :-)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0