I väntan på hemfärd

Just i skrivande stund sitter vi på hotellet och väntar på transferbussen till flygplatsen. Tror planet går hem kl 21 ikväll och vi beräknas landa kl 23:30 på Landvetter. Vi har haft en väldigt avkopplande och skön semester men det ska bli gött att komma hem igen.

Man brukar ju säga borta bra men hemma bäst och det tror jag stämmer.

Med två arbetsdagar framför mig så kan man kalla det en mjukstart :-) jobbar bara onsdag och torsdag denna vecka och sedan ledig igen på fredag. Jag kommer åka upp till Mellerud för att bl.a. Gå till tandläkaren, alltid lika kul NOT! Sedan ska jag klippa mig och efter det ska jag hämta upp bilen på verkstan för den är färdig fick vi besked om idag.

Nu kommer snart bussen. Ses hemma i Sverige om jag inte hittar nått OK wifi på flygplatsen.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0