Ny vecka, Nya möjligheter!

Så har det inte känts idag... jag har vart så trött för jag sov rätt kasst inatt och sedan var det ett mindre kaos på jobbet. Kul att Mia och lilla söta Hedvig kom och hälsade på oss, så söt hon är lilla dockan å så snäll. Sa knappt ett pip. Annars rullar det på, full styrka igen nu då en av våra utlånade kollegor har kommit tillbaka till oss. Denna vecka är en kortvecka för mig då jag är ledig på fredag nu när jag jobbade helgen som var. Kalle skulle se om han kunde vara ledig så vi kan ta en sväng till tippen och slänga massa gammal bröte som finns här ute på parkeringen.
 
Annars är det två roliga saker att se fram emot denna veckan. Imorgon är det den årliga Bowlingturneringen i branchen, det var skitkul förra året så jag hoppas det blir lika roligt i år. På torsdag ska vi ut på liten aw och träffa Johanna som slutade hos oss för lite drygt 1,5vecka sedan. Miss her!!
 
Imorgon kommer även Lars-Olof (Anncha) hem från Zakynthos så det ska bli kul och träffa henne på onsdag och höra henne berätta om allt som vi har att se fram emot. Imorgon är det 2veckor kvar tills vi åker dit. L.Ä.N.G.T.A.R!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0