@ the airport

Ny är vi incheckade och sitter i avgångshallen och väntar 1h 45min innan planet ska lyfta. Ingen åska eller dåligt väder i sikte så nu ska väl inget hända som gör att vi blir försenade hem.

Denna veckan har jag käkat precis vad jag har känt för och därav lagt LCHF åt sidan. Men jag har inte moffat i mig massa skräp i onödan men lite chips, choklad, glass och öl. Oj oj, denna ölen som är så god när man tex ligger vid stranden eller när man kommit ur duschen och sitter på balkongen insvept i en handduk med turbanen på huvudet. Det har blivit några öl.

Det har även blivit massa god mat mycket lamm och fetaost men även en och annan grekisk sallad.

När vi stod vid incheckningen förut så tittade tjejen som checkade in oss på mig och synade mig från topp till tå så sa hon " you'r not pregnant are you?".
Jag svarade " No I'm not... I'm just fat".

Dax att sätta igång med träningen pronto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0