Världens lyckligaste...

... Katt har jag hemma just nu. Eller ja, hemma och hemma...just nu är han nog ute. Idag avslutades han sin 9-dagar långa antibiotika kur så nu äntligen får han gå ut och in som han vill. Lycklig!

Jag har vart och simmat 50min ikväll och det är verkligen så skönt. Ikväll passade jag även på att basta lite innan de stängde. Vardagslyx!

Såg att det hade börjat snöa igen när jag åkte hem från simhallen. Jag gillar ju snö och vinter men kändes det inte lite som att vi var klara med vintern nu? Lite tidigt att det blir vår i februari när jag tänker efter så om det ska komma snö så kan det väl bli lite kallt med så den får vara kvar ett tag. Om det ska hålla på och töa så kan det kvitta.

Imorgon är Sofia och Anncha tillbaka på jobbet efter två veckor i Thailand. Säkert bruna som pepparkakor båda två, usch ;-) Välkomna tillbaka girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0