Bästa köpet till köket

Igår kväll kom vi hem från en mini weekend i Stockholm. Vi åkte upp för att Whitesnake skulle komma till Gröna Lund och det ville vi inte missa. Mer bilder från detta kommer så fort vårt internet här hemma kommit tillbaka, förhoppningsvis idag. Det har varit borta sedan i lördags då åskan kom och slog ner i närheten så att basstationen eller vad det hette hos Telia i vårt område hade fuckat ur. Ringde i måndags och då skulle de skicka ut en tekniker och undersöka, allt skulle vara klart inom 1-3arbetsdagar. Håller tummarna för jag vill gärna se tv-sändningarna från bröllopet imorgon.
 
I Stockholm var vi inne på NK en sväng för att jag hade fått ett tips om en bra pryl de hade. En jordgubbssnoppare. Vad är nu detta undrar kanske ni?`Jo det ska jag tala om för er, det är sommarens bästa köp till köket. Lite onödig och överdriven kanske någon tycker, men jag skulle säga PERFEKT! Den blir din till fyndpriset 99:-.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0