We made it!

Första hela dagen som vi vart hemma själv jag och skruttan. Vi gick upp med pappa vid 06 och åt lite frukost och sedan åkte han vid halv åtta medans vi tog ett varv runt i huset i Babybjörnen för lillskrutt var klarvaken men det var inte mamma. Till sist somnade hon i björnen och jag la mig med henne på magen i soffan och så sov vi fram till 11-ich. Eftermiddagen har gått bra men det har vart en sån dag då vi bara äter lite och ofta så lite gnäll har det blivit. Pappa kom hem kl 17:30 och hälde i henne 110ml så nu sover hon som en klubbad säl.
 
Egentid! Tjoho! :-) Kalle jobbar lite med sin sidoverksamhet och jag sitter och läser div bloggar, lite nyheter och kollar kläder på nätet. Vägde mig i eftermiddags och jag har gått ner ytterligare 1,5kg sen jag vägde mig sist. Tänk om det kunde sluta regna på eftermiddagarna så vi kunde få in som vardagsrutin att ta en tur med vagnen. Vill inte köpa på mig så mycket kläder än så länge men har tänkt att jag ska kolla igenom min garderob och se vad av mina gamla kläder (innan graviditeten) som jag kan börja plocka fram och använda nu igen. Ska nog se om man kan köpa lite leggings och några gosiga stora tjocka tjöjor att ha nu under hösten = myskläder!
 
Har hittat en bil idag åxå som vi har bestämt oss för, när Kalle ringde förut så fanns den kvar och klockan var strax innan 18 och de stängde prick. Håller alla tummar vi har att den är kvar imorgon förmiddag när Kalle ringer igen för vi fick ett OK inbytespris på vår bil och den vi kikat på hade allt vi ville ha förutom att den var manuell istället för automat, men men man kan inte få allt och det viktigaste är att vi kan koppla ur airbagen själva med nyckel. På vår v50 skulle det kosta 6500:- men då måste man även byta bälte på passagerarsidan och det är därför det kostar så mycket. Håll tummarna nu gott folk att den är kvar imorgon för då blir det en utflykt söderut på lördag.
 
Tjoho Road trip! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0