Snuvad på augusti

Sitter här hemma i soffan och tittar ut genom fönstret. Regnet öser ner och det är mörkt redan vid 21. Hösten kom väldigt snabbt i år. Inte mycket att göra åt men nu är den här. Imorgon är det dax för resebyråbranchens brännbollsturnering i Göteborg. Får väl plocka fram några "tävlingsvänliga" kläder. Hoppas vi vinner :-)

Det är även dags för morgonmöte å jag passade på att ställa alarmet redan efter lunch ;-)

Jag har ju börjat äta nu åxå. Efter mina 3veckor på pulver så resultatet ut så här:
-6,3kg
-5cm i midjan

Jag är MYCKET nöjd med det!! Och nu sitter jag fortfarande och spånar på en vecko meny som vi skulle kunna svänga ihop här. Kalle får en fri dag imorgon och äta vad han vill. Men på onsdag blir det nog lax och svamp till sambon. Jag äter ju inte svamp, men det är kul att plocka.



Dagens måltid, Turkiska Lammfärsbiffar med en grönsallad,avocado och fetaost + en getost och honungssås. Mums!!

Gårdagens träning: 30min power walk
Dagens: 30min power walk

I lördags blev det lite shopping med, det hör inte till vanligheterna. Inte än iaf ;-) blir förhoppningsvis mer av den varan under hösten och jag är riktigt duktig och sköter mig. Annars blir det INGET!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0