Julgranen inne, check!

Idag efter jobbet hämtade jag upp Kalle på centralen å så drog vi iväg till IKEA för att käka lite och handla. Köpte glögglas eftersom jag inte hittar mina gamla och imorgon kommer det kollegor på julmys at my casa. Efter IKEA blev det en tur till Plantagen och sedan även Coop. Ska bara komplettera med lite småsaker imorgon annars känner jag mig klar.

På Plantagen hade de fått in massa fina granar så vi köpte 2st. Ute granen är inte uppe än eftersom det var sånt busväder med regn och rusk innan. Men innegranen är pyntad och klar. Eftersom vi inte firar jul här å jag vill ha julkännsla innan jul så åker den in lite tidigare än i normala fall. Hos mina päron tar vi in och klär den kvällen innan julafton. Skulle jag göra det här så har den redan hunnit vissna och tappa alla barr innan julhelgen är över.
Normalt brukar vi ta in den mellan 2:a och 3:e advent men det var lika bra att köpa en nu eftersom det fanns så många fina kvar :-)

Var inne på jobbet en sväng nu på kvällskvisten för att kolla om systemen hade kommit igång. Skulle ju boka mina biljetter till NYC. Amadeus fungerade men inte det andra. Typiskt!

Nä hörrni, nu är det dags att krypa till kojs. Är i och för sig ledig imorgon så jag ska försöka sova så länge jag kan. Men jag har ändå en del att fixa med innan töserna kommer. Synd att inte alla kunde vara med bla Mia och Nina! :-(

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0