Bussy week

Sitter i soffan och har kollat på några avsnitt av Sex and the city, LOVE it!!! Precis när jag hade satt mig i soffan så kändes det som om det var någon som iaktog mig på nära håll. Kalle satt inne i datarummet och Elvis låg i runda fönstret. Men varje gång jag tittade upp så var det ingen där. SÅ helt plötsligt så ser jag i ögonvrån EN MUS!!!!! *wiiiiiiiee* Att jag inte hoppade 3m rakt upp ur soffan! :-) Där gick den runt i lugn och ro.... Jag visste att han hade tagit in en i morse för han låg och spanade vi soffan. Men jag hoppades ju att den var fångad när jag kom hem. Jag skrek till och Kalle kom inrusandes och trodde väl att jag höll på att bli ihjälslagen eller nått. Elvis kom och hjälpte till, vi vände upp och ner på alla dynor & kuddar i soffan och till sist lyckades vi fånga den levande och slänga ut den.

Efter jobbet idag var jag, Lisa och Mia på teaterbutiken och kollade in deras utbud inför vår kick off som vi ska ha med jobbet om ca 3veckor. Hittade en cool "waterloo-blå-Agneta Fältskog" dress med tillhörande peruk och silver platåskor. Temat på festen är -60, -70, -80talstema och det känns som att många kommer nog klä ut sig/se ut som Elvis, Madonna eller ABBA. Därför funderar jag lite på den. Har hittat en annan dress som jag har beställt hem idag. Får se om jag kanske kör på den om den passar bra.

På torsdag ska vi några stycken på jobbet gå till Mañana. De har så bra mat där!! Och på fredag efter kl 12 så ska hela vår avdelning åka hem till chefens sommarstuga för att ha en temadag. Spännande!
Helgen sen kommer spenderas i Mellerud, Alabamas ( vår veteranmoppeklubb) ska ha sitt årliga rally på lördag och då ska jag och min kära mamma ha kaffe&kaka vid en station efter lunchstoppet. Det uppskattas av frusna gubbar på moped ;-)

Nä nu kallar sängen.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0