Nattsvart

Japp det är vad det är hos mig just nu. Kalle har åkt iväg för att köpa proppar på macken. Tydligen så blev det för mycket för proppskåpet att köra både diskmaskin, torktumlare, tvättmaskin, dusch/varmvattenberedare samt att hålla igång och värma upp ett utespa på en och samma gång :-)). Dåligt tycker jag, det är väl ändå normala saker man gör i ett hem eller? Fast å andra sidan, kanske inte på samma gång, hehe. Nu har vi testat det iaf. Typiskt att vi inte hade några proppar hemma bara.

En bild från mig just nu :-) tur man har ifån å kan uppdatera världen och hålla sig själv uppdaterad. Om man skulle gå å läsa en tidning i sängen innan man somnar. Nä just det, jag har ju INGEN LAMPA!!!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0