19 augusti 2012

Tänk vad tiden går snabbt. Känns som sommaren nyss började och nu är den snart slut :-( Men jag hoppas att vi får en sista fin sommarhelg med massa sol och bad nästa helg.

Jag befinner mig just nu hemma hos mina päron för jag tog mig en tur upp igår. Skulle titta till stugan så allt såg OK ut inför nästa helg och att det fanns täcken och kuddar till alla.
Nu har jag jobbat några timmar på eftermiddagen och jag och mamma kommer ta oss en tur upp till Köpmannebro igen. Vi hittade nämligen ett kubbspel som vi tar med oss och även vårt PS2 med tillhörande spel får följa med upp. Jag har med mig badkläderna i bilen så jag ska nog passa på att bada med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0