Låt bli mina saker!!

Jag blir så trött på folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Vi har ju varit med om lite saker som folk har kommit hit och hämtat som inte tillhör dem. Idag hände det igen. Såg precis den lilla gröna presenning som vi hade över gräsklipparen blåsa förbi nedanför altanen. Undrar hur den har kommit loss tänkte jag, lika bra jag går ut igen och sätter tillbaka den på kräsklipparen eftersom det ser ut att bli regn.
Kommer ut och..... Vart fan är gräsklipparen????? Letar överallt och den är borta. Jag blir så jävla trött på sånt! Låt bli saker som inte är dina! Man tar inte av andra! Å är man i behov av en så KÖP dig din egen å GE FAAAAAN i MIN!!!!!!

Har kikat på blocket men där är den inte. Så här såg den ut i början på veckan när jag klippte gräset.

R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0