Haha! Först på jobbet!!

Eller ja, inte riktigt. 2st städerskor var här och "städade" lite när jag klev in genom dörren på jobbet kl 06:15. Då undrar ni kanske "Vad f*an gör du på jobbet 06:15 när du egentligen börjar jobba kl 08??". Jag tänkte ta det till nästa nivå lixom, igår skulle jag enligt schemat börja kl 9 och kom in kl 8. Jag råkade ta fel på vilken dag jag skulle jobba sent denna veckan. Så jag tänkte toppa det i dag med att komma 1h 45min tidigare :-)

Nä, skämt å sido. Jag körde Kalle till flygplatsen kl 5 imorse så vi skulle slippa ha två bilar där i helgen. Sen orkade jag inte köra hem emellan för snart börjar rusningstrafiken och då hade inte mer än hunnit svänga in hemma för att sedan få åka iväg igen.

Sitter och funderar på en sak som hände hemma igår kväll. Jag upplever det som ett typsikt killproblem, men jag kan ha fel. Det som häde var att är att vi sitter hemma i soffan och diskuterar vårt utespa som ska hämtas i helgen och monteras under våren. Vi har pratat om att bygga ut altanen och sätta dit SPA´t först och sedan fixa resten. Jag säger då att undrar om det är möjligt att få klart det innan påsk eftersom jag får lite tjejer på besök då. "VA??" Utbrister Kalle. Varpå jag svarar " ja, jag frågade ju dig för typ 3-4veckor sedan om vi hade några planer på påsk eller om det var ok att det kommer lite brudar på besök". Detta hade han helt missat och hade väl nu med tanke på SPA´t tänkt att vi kunde nyttja den långhelgen till att fixa lite ute i trädgården. Jag förstår hans resonemang men det finns ju fler helgen än påsken?
Precis efter vi hade diskuterat klart igår så fick jag lite dåligt samvete för att jag kanske inte hade tänkt på det då. Men så kom jag på att vi hade ju faktiskt inte ens börjat prata allvarligt om Spat än vid den tidpunkten. Och för det andra så frågade jag ju faktiskt om det var ok och fick ett ja. Ska jag då ha dåligt samvete för att han uppenbaligen inte lyssnade på mig när jag pratade med honom? :-) Nej jag tror inte det... Nog om det.

Så nu sitter jag här och slö-surfar lite på facebook, aftonbladet div bloggar och lyssnar på Rix MorronZoo och äter en bermudan-plain.

Annars då? Har ni andra gått upp än? :-)

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0