Internationella kvinnodagen

Ja det är tydligen idag. Har inte tänkt så mycket på det idag. Firar ni denna dagen? Det gör inte jag. Just nu sitter jag själv hemma med katten i soffan. Kalle hade städat hela huset i helgen, åkt till Ikea och köpt ben till sängen och två tvättkorgar. Sååå fint det var när vi kom hem i söndags. Det betyder så mycket att han har gjort så fint för min skull. Älskar lille plutten så! Puss på dig :-)


Kalle, Malin , Glennon och Amanda är på väg till Gördalen för en skoter weekend. Malin fick det av oss i julklapp å nu sista veckan har gått runt som ett litet barn på jul med världens största flin å knappt kunnat sova :-)

Jag hoppas de får en trevlig helg. Själv ska jag ha en riktig slappar helg. Ska sova ut ordentligt. Det märks att man har jobbar 11dagar i rad. På lördag ska vi spela beachvolleyboll med några kollegor och sedan gå ut å äta på en restaurang som heter Wood tror jag. Läste lite snabbt igenom menyn och det såg ut att vara nått tapas ställe tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0