Solsken och varmt

Måste till maxi och köpa solskydd men efter det så intar jag bästa solplatsen på altanen. När det blir lite kallare framåt kvällen är det dax att dra igång gräsklipparen. Underbart med detta fina väder och värme, man får verkligen passa på för till veckan ska det bli normala temperaturer igen 14-16 :-(

Igår var jag i Köpmannebro och hjälpte mamma att städa bort allt damm från snickarna och då kom grannen förbi och undrade om vi hade badat? Bada nu i maj? Är du galen det kan ju inte hunnit bli varmt nu tänkte jag. Men jo då, 21,2 var det!!!! VARFÖR hade man inga badkläder eller extra underkläder med sig? Från och med nu ska jag alltid ha en bikini i handväskan.

Nu lägger jag mig och svalkar mig lite i plurret :-) livet är bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0