Göteborg wok

Nyöppnat ställe vid lilla bommen som vi trillade in på idag eftersom det låg vid vår busshållplats och vi båda var hungriga. Helt ok mat där man fick plocka ihop sin egen tallrik och gå till kocken eller ta nått av den friterade maten eller sushi. När vi kom dit så hade de endast buffé för 168:-(!!!!!!!) /person så vi tog det. Men när en familj på 4 kom in typ 15min efter oss så gick det toppen att beställa från meny. När vi kom var kl strax efter 17 så det hade inget med att göra att det var buffé till en viss tid. DET störde mig skitmycket så jag vet inte om jag vill gå dit igen.

Ni kanske tycker jag överreagerar men jag tycker att om vi frågar efter en meny och de uppenbarligen hade en så kunde vi fått kolla eller så kunde de ha upplyst oss om att man bara kan beställa från menyn från kl 17:25 (eftersom det var vad klockan var när den andra familjen kom in som fick menyer).

Jaja... Bra avslutning på denna skitdag annars. Nya tag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0