Härliga hösten

Förr kunde jag känna att jag bara ville ha sommar och vinter enbart, 6månader av varje. För vem gillar hösen och våren egentligen??Jag känner fortfarande att vintern och sommarn är mina favoriter men jag kan tycka att hösten är rätt mysig ändå. Håller ni inte med? Löven på träden som skiftar färg, mysa i soffan med en kopp te och titta på film, ta på sig badkläder/frotérocken och smyga ut till spat...mmm! Jag vet att det är ett jäkla tjöt om detta spat men ni som har hus och framförallt plats, gillar att bada och gillat livskvalité NI ska absolut skaffa er ett Spa. Det kommer vara ert bästa köp ever! I promise! Har precis kommit in efter att ha suttit ute i ca 45min och bubblat, tittat på mörkret runt omkring och bara njutit. Den ulitmata utetempen måste jag säga ligger på +5 till +9 grader för då slipper man ha mössa på huvudet för att inte riskera att bli sjuk men det är ändå lite svalkande när man sätter sig upp.
 
Jag har planerat in två tjejkvällar med bad under hösten och den första är om ca 1månad. Då kommer två gamla kollegor från Skövde hit så det lär bli massa bad och tjöt, ska verkligen bli så kul att ses igen! Den andra är nog någon vecka senare igen för lite kollegor här i Gbg.
 
Tänk vad mysigt om den första snön kunde ha kommit tills dess. Tänk er vitt på marken, några kalla öl och sedan 38grader i poolen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0