Tillbaka i verkligheten

I måndags var det dax att börja jobba igen efter 2veckors semester. Det kändes bra att komma tillbaka till verkligheten igen och jag hade ingen ångest alls över att semestern redan är slut. Nu är det ca 2,5månad kvar tills jag ska gå hem på mammaledighet så då vet jag inte om jag behöver vara mer ledig innan dess. Möjligheten finns att jag kan ta en vecka eller två runt v33-34 då mina kollegor är tillbaka om jag skulle känna mig stor och tung.
 
Annars känner jag mig som vanligt fortfarande. Pigg och glad, inga krämpor eller annat obehag. Det enda jag saknar lite är att kunna få sova på magen :-) Ilandsproblem kanske i det stora hela...hehe.. får vänta några månader till. Det är numera full aktivitet där inne i magen både dagtid som kvällstid, inte hela tiden men oftare än innan. Inget som stör mig på nätterna och jag behöver fortfarande inte gå upp och kissa.
På onsdag nästa vecka ska vi på återbesök hos MVC, vet inte riktigt vad som händer då men det ger sig.
 
I eftermiddag kommer syster yster med tåget från Mellerud och lite senare ikväll kommer Sara. Vi ska på Robbie Williams konsert imorgon på Ullevi tillsammans med min gamla kollega Johanna och Ulrika och hennes syster Camilla. Gött gäng! Fan vad svårt det ska vara att få plats på någon restaurang då! Fler än vi som tänkt äta innan konserten kanske? Märkligt ;-)
 
Ikväll har Kalle lovat att grilla något gott så vi hoppas vädret är lika bra som nu så vi kan sitta ute. Jag tar med mig syrran och åker förbi Coop på vägen hem så vi kan förbereda en liten picknick korg till standen imorgon. Bada!! Har inte badat i havet ännu och enligt säkra källor så ska det vara runt 19-20grader i vattnet och det är OK!
Aröds badplats
 
Ullevi 2006
Ullevi 2006
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0