Sätter potatis

Åh jag blir galen på telefon j*veln ibland. Hade skrivit ett jättelångt inlägg om dagens aktiviteter så skulle jag bara kolla ett sms som jag fick och när jag tar fram bloggen igen så är allt borta utom rubriken. Suck!

So here we go again.

Jo idag har vi grejat massa ute i trädgården. Vi var på byggmax och köpte några plintar som den blivande boden ska stå på och två av dessa har nu Kalle vart så duktig och grävt ner. Själv har jag fixat med mina pallkragar som vi köpte för typ en vecka sedan. Kalle lämpade av jorden från sina gropar och jag fyllde på med mer som vi köpt på maxi. Helt sjukt, en säck planteringsjord för för 20:-.

Nåväl, när jag var klar med jorden så satte jag potatis. Ska bli så spännande att se när det börjar hända saker. Hoppas bara att Elvis kan hålla sig från att gå och sprätta och gödsla :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0